Haqqımızda



Haqqımızda

“Business Management School” MMC öz fəailiyyətinə 2015-ci ildən başlamışdır. Azərbaycanda biznes mühitinin sürətli şəkildə inkişafı müxtəlif biznes sahələrində bacarıqlı kadrlara ehtiyac yaratmışdır. Xüsusən də, qlobal şirkətlərlə əməkdaşlıq və qloballaşma nəticəsində baş verən iqtisadi proseslərin bir başa Azərbaycan iqtisadiyyatına təsiri bu yöndəki təlimlərin təşkilini zəruriləşdirmişdir. Bu səbəblədir ki, fəaliyyətimizin əsas istiqaməti Azərbaycan hüdudlarında biznesin inkişafı üçün ehtiyac duyulan ixtisaslara aid yerli və xarici mütəxəssislərin iştirakı ilə təlimlərin təşkil olunması və peşəkar kadrların hazırlanmasında rol oynamaqdır. ABŞ və Avropa ölkələrində son illərdəki iqtisadi artım və bu artıma səbəb olan texnoloji innovasiyalar, bu ölkədəki professional elm mərkəzlərinin mövcudluğunun nəticəsidir. Bizim məqsədimiz də belə bir mərkəzə çevrilə bilmək, həm xarici peşəkarları, həm də son illər xaricdə təhsil alıb öz biliklərini nüfuzlu şirkətlərdə təcrübəyə çevirən gənc yerli kadrlarımızı təlimçi qismində əməkdaşlığa cəlb edərək bilik və təcrübələrini böyük kütlələrlə paylaşmaqlarına imkan yaratmaqdır. Beləliklə Azərbaycanda biznes əməliyyatlarının idarə olunması üzrə kadr çatışmamazlığının aradan qaldırılmasına önemli tövhə vermək imkanımız olacaq.

Missiyamız, adımızdan da bəlli olduğu kimi, biznes menecmenti sahəsində bir bilik mərkəzinə, biznes üzrə idarəetmə məktəbinə çevrilmək, davamlı inkişafa yönəlmiş insanların təcrübə, bilik tələbatlarını peşəkarlıqla qarşılaya bilməkdir.

Vizyonumuz Azərbaycanda ən çox seçilib etibar görən təlim mərkəzinə çevrilməklə yanaşı, regionda da bu sahədə faydalı tərəfdaş kimi etibar qazanaraq fəaliyyət istiqamətlərini digər ölkələrə də yaya bilməkdir.

Tezlİklə başlayacaq təlİmlər

Dövlət satınalmaları haqqında təlim

  • 07 Sentyabr 2019 |

Təlimçi: Rüstəm Kərimov Təhsil: Bakalavr dərəcəsi Odlar Yurdu Universiteti (2006-2010) Biznesin təşkili və idarə olunması fakultəsi İş təcrübəsi haqqında: 02/2020- Davam etməkdə - “Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzi” PHŞ - Böyük mütəxəssis Elektron satınalma sisteminin qanunvericiliyə uyğunlaşdırılması (sistemdəki yekun protoklun nümunəyə uyğunlaşdırılması, kotirovka sorğusunun tətbiqi və müəyyən şərtlərə uyğunlaşdırılma) Tender sənədlərinin hazırlanması; (tenderin əsas şərtlər toplusunun hazırlanması+qiymətləndirmə kriteriyaları və.s); Elektron satınalmanın aparılması (elanın verilməsi, ilkin sənədlərin elektron qəbulu, iddiaçıları qeydə almaq, təkliflərin qiymətləndirilməsi, elektron yekun protokolun hazırlanması). 11/2018-12/2019 - “Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası” PHŞ - Aparıcı satınalma mütəxəssisi Satınalma fəaliyyətinin ümumi idarə olunması; Satınalma planının hazırlanması; İş həcmlərinin və ehtimalın hazırlanması; Tender sənədlərinin hazırlanması (tenderin əsas şərtlər toplusunun hazırlanması+qiymətləndirmə kriteriyaları və.s); Elektron satınalmanın aparılması (elanın verilməsi, ilkin sənədlərin elektron qəbulu, iddiaçıları qeydə almaq, təkliflərin qiymətləndirilməsi, elektron yekun protokolun hazırlanması); Hesabatların hazırlanması; Müvafiq İcra hakimiyyəti orqanına ünvanlanan məktubların hazırlanması. 08/2018-11/2018 - “Meliorasiya və Su Təsərrüfatı” ASC - Dünya Bankının-Milli Su Təchizatı və Kanalizasiya Xidmətləri Layihəsi-2 üzrə Satınalma meneceri Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsi; Müqavilələrin və əlavə razılaşmaların hazırlanması; Layihə prosesi üzrə rüblük və illik hesabatların hazırlanması; Əvvəlki satınalmalara dair arxivləşdirmə (Tikinti və məsləhət xidmətləri üzrə təqdim olunmuş təklifləri). 03/2017-08/2018 - “Vitas Consulting” MMC -  Satınalmalar üzrə menecer Yerli və xarici şirkətlər üçün yerli və beynəlxalq tenderlərə dair tender sənədlərinin hazırlanması; Şirkətin Beynəlxalq maliyyə qurumlarının vəsaiti hesabına Avropa, Asiya və Afrika ölkələrində keçirilən tenderlərdə iştirakı üçün Məsləhət xidmətlərinə dair Maraq ifadələrinin hazırlanması; Sifarişçi təşkilatlar üçün təqdim olunmuş tender təkliflərinin qiymətləndirliməsi. 03/2013-03/2017 -  “Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti , Tender və beynəlxalq layihələrin idarə olunması departamenti -Satınalma mütəxəssisi – (yerli layihələr üzrə qrup rəhbəri)        Tender sənədlərinin hazırlanması; (tenderin əsas şərtlər toplusunun hazırlanması+qiymətləndirmə kriteriyaları və.s); Sifarişçi ilə qalib şirkət arasında olan müqavilənin hazırlanması; Layihənin gedişi ilə bağlı aylıq hesabatların hazırlanması; Satınalma prosesinin idarə edilməsi; Dövlət büdcəsindən maliyyələşdirilən layihələrin idarə edilməsi; Beynəlxalq maliyyə qurumlarının (Dünya Bankı, Asiya İnkişaf Bankı) ayırdığı vəsait və pay iştirakı hesabına olan Tenderlərin keçirilməsi Mövcud müqavilələr üzrə əlavə razılaşmaların hazırlanması.   08/2012-03/2013 - “Caspian Business Management and Consulting” MMC - Təchizat və satınalma üzrə mütəxəssis Ardıcıl və keyfiyyətli xidmət, rəqabətli qiymətlər, vaxtında çatdırılma və endirimli şərtlər təmin etmək üçün yüksək təchizatçılarla müqavilə danışıqlarını aparmaq;  Satınalma sifarişlərini saxlama, yaratmaq və anbara nəzarət Həyata keçirdiyi təlim və xidmətlər “Aqrar Sığorta Fondu” üçün tender-kotirovkaların (Dövlət satınalmaları) keçirilməsi, maliyyə planlaşdırılması qaydaları və investisiya qaydalarının hazırlanması xidməti-Fevral-avqust 2020 “Hidroloq” MMC və “İGA İmport Group AZ” MMC – Özəl təşkilatın Dövlət satınalmalarında iştirakı, tender sənədi-təklifin hazırlanması, şərtlər toplusunun-qanunun izahı, və etenderdən istifadəyə dair satınalma heyyətinə təlim – yanvar-vefral 2020 və aprel-may 2020; Əmlak komitəsinin qurumlarının satınalma heyyətinə – Dövlət satınalmaları haqqında və etender üzərindən (etenderdən istifadəyə dair) təlim – sentyabr-oktyabr 2019; “ATL İnfo Tech” MMC və “Hidro layihə” MMC – Özəl təşkilatın yerli və beynəlxal tenderlərdə tender sənədlərinin hazırlanmasına diar təlim – fevral-mart və may-iyun 2018 Əldə etdiyi sertifikat və təlimlər Business Management School – Dövlət satınalmaları təlimi – müvəffəqiyyət sertifikatı; Azərbaycan Respublikasının Təhsil nazirliyi təlim- FİDİC (Müqavilə şərtləri -tikintiyə nəzarət); Baku Business School – Bank xidməti.  

Ətraflı →

HR-lar üçün Excel Təlimi

  • 17 Sentyabr 2019 |

Təlimçi: Elmi Qurbanlı Elmi Qurbanlı Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasının Menecment ixtisasını bitirmişdir. Elmi bəy hal hazırda AVT Logistika şirkətində Karyera və Təlim üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsində çalışır. Elmi bəy Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna daxil olan ARAZ Supermarketlər, OBA Market və AVT Logistika şirkətlərinin əməkdaşları üçün Online Excel təlimləri həyata keçirmişdir

Ətraflı →

Əmək Haqqı Hesablaması Təlimi

  • 03 Sentyabr 2019 |

Təlimçi: Sahil Sabirzadə  Sahil Sabirzadə 2008-2013-ci illərdə Qafqaz universitetinin İqtisadiyyat və İdarəetmə fakultəsinin İnzibati idarəetmə ixtisasını fərqlənmə ilə bitirmişdir. Kariyerasına ilk olaraq turizm sektorunda 2014-cü ildə “Tufandağ Turizm Kompleksi” MMC-də Kadr işləri üzrə işçi olaraq başlamışdır. Daha sonra 2015-2017-ci illərdə “Finca-Azerbaijan” BOKT- da Maliyyə xidmətləri departamentində müxtəlif vəzifələrdərdə çalışmışdır. 2017-ci ildə “Veysəloğlu Qrup”-da İnsan Resursları departamentində əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis vəzifəsində 2000-dən çox işçinin əmək haqqısının hesablanması işini yerinə yetrmişdir. 2018-2019-cu illərdə  öz kariyerasını İnşaat sektorunda, “Gilan Construction Group” MMC-də İnsan Resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsində davam etdirmiş və böyük işçi heyəti olan şirkətin əmək haqqı sisteminin qurulması fəaliyyətini həyata keçirmişdir. 2019-cu ildə Gilan Holding nəzdində fəaliyyət göstərən və maliyyə xidmətləri göstərən “Professional Support Center” MMC-yə dəvət almışdır və hal-hazırda  Əmək haqqı hesablanması departamentində  əmək haqqı hesablanması və kadr işləri üzrə mütəxəssis vəzifəsini icra edir.   İştirak etdiyi təlimlər Mühsaibat və Vergi Uçotu - Business Plus Əmək Məcəlləsi və Kadr Kargüzarlığı - Business Management School Əmək haqqı hesablanması - Business Management School İnsan resurslarının idarəedilməsi - Business Management School Performance Management – Keel Academy Ünsiyyət və hislərin idarə edilməsi - PDR İnternational İqtisadiyyatın diversifikasiyası; gəlir və məhsuldarlığın hesablanması -Qafqaz universiteti Vergi Uçotu - Professional Support Center

Ətraflı →

Biznes Proseslərinin Optimallaşdırılması və Data Analizi Təlimi

  • |

Təlimçi Anar Rüstəmov (PhD,PMP,Agile Coach)  Anar Rüstəmov  bir neçə layihənin icrasıdır.   Layihə 1: Sistem Arxitektur, Layihə rəhbəri, Academic Patient Data Collection, www.apdvoice.com., 02.2017-davam edir. Layihə 2: Biznes Analist üzrə konsultant və icraçı, Daxili Layihə, CyberNet MMC şirkəti ilə əməkdaşlıq, 10.2017-02.2018. Layihə 3:  Biznes Proseslərin Analizi və sistemin qurulması, LOR Hospital, 10.010.2018-Davam edir. Layihə 4: ACNIS Startup Layihəsi, Biznes Proseslərin Analizi və Avtomatik Proqram, 12.2015-06.2017 Layihə 5:  Biznes Proseslərinin Təhlili üzrə qısa müddətli  Fresco super marketləri-  02-07.09.2016. Layihə 6:  Biznes Proseslərin Tərtibi və informasiya sisteminin analizi, NSP Solution ilə birgə layihə, EuroCell Internet Provider, 06-10.2016   İş Təcrübəsi. 1. CTO-Neuron Technologies 06.2018-Davam edir. 2. Təlimçi və konsultant - Business Management School- 04.2018-Davam edir. 3. Təsisçi, Business And System Analytics Society, 01.2018-Davam edir. 4. Dosent, Bakı Mühəndislik Üniversiteti, İnformasiya və Kompüter Texnologiyaları kafedrası, 01.2017-Davam edir. 5. Elmi Tədqiqat və inkişaf şöbəsinin rəhbəri, KocSistem Azərbaycan MMC , 01.10.2015 – 22.09.2016.  6. İcraçı Direktor və təsisçi   ITB World (IT və Biznes İnnovasiya mərkəzi) -01.11.2014 – 01.11.2015. 7.Baş Müəllim, Qafqaz Universiteti, İnformasiya Texnologiyaları kafedrası, 08. 2011-01.2017, 8. Focal Person of UN-APCICT in Azerbaijan on ICT Education,10.2011- 06.2016. 9. Əsas Şəbəkə və Sistem Administratoru - Azercell MMC, GSM Mobile Operator, 01.06.2006 – 01.03.2009, 10. Proqramçı və Analist - CyberNet LLT, (Vergilər Nazirliyinin Layihəsi) , 01.04.2005 – 01.06.2006, 11.Proqramist –Milli Elmlər Akademiyası- Kibernetika İnstitusu 03.2004-02.2009 Təhsili.   PostDoc, Sistem Arxitekturasının qurulması və təhlili, Debrecen Universiteti, Macarıstan, 06.2014-07.2014 Doctorluq Dərəcəsi, Sistem Analiz, Simsiz Sensor Şəbəkələri, Kibernetika İnstitutu -08.2011-03.2014 Magistr dərəcəsi, IT İdarəetmə və İqtisadi islahatlar,  Seul Milli Universiteti, Cənubi Koreya. 2009-2011 Magistr dərəcəsi, Ehtimal Nəzəriyyəsi və Statistika, Bakı Dövlət Universiteti. 2005-2007 Bakalavr dərəcəsi, İnformatika, Bakı Dövlət Universiteti, 2001-2005 Əldə etdiyi sertifikat. Project Management Professional (PMP),  24.04.2016-cari   __________________________________________________________________________ Anar Rüstəmovun Biznes Prosesləri haqqında blog yazıları ilə aşağıdakı linklərdən tanış ola bilərsiniz. (Blog yazısının adının üzərinə tıklayın) ᘘBiznes Proseslərin İdarəedilməsi, Biznes Analitik(a) və Proqram təminatı (kodlaşdırma) üçlüyü ᘘBiznes Analistin Yol Xəritəsi ᘘBiznes və İT Əlaqəsi ᘘ“One Shot” Analiz metodu-Biznes Analitikləri və Proqramçıları birləşdirən metod. ᘘBiznes Proqram təminatları hansılardır ( texniki  tərifi ) ᘘBiznes Proqram təminatlarının hazırlanması üçün “zavodun” qurulması ᘘData Analizindən Biznes Proseslərinin Optimallaşdırılmasına  

Ətraflı →

HR Assistent Təlimi

  • |

 Təlimçi: Yeganə Nəsibova Təhsili: Azərbaycan Dillər Universiteti – Beynəlxalq münasibətlər və Avropaşünaslıq / Bakalavr (2002-2006) Azərbaycan Dillər Universiteti – Beynəlxalq münasibətlər / Magistr (2006-2008) The George Washington University – Layihələrin idarə olunması / Magistr sertifikatı (2018-2019) SHRM – SCP – 2019 LINKEDIN: https://www.linkedin.com/in/yegana-nasibova-534b269a/ İş təcrübəsi: Peşəkar fəaliyyətə 2007-ci ildə “Azad Azərbaycan” Tele-Radio yayım şirkətinin “Son xəbər” informasiya proqramında jurnalist kimi başlayıb. 2008-2010-cu illərdə “Azercell” MMC-də müştəri xidmətləri üzrə təmsilçi və “ATV International” (CBC) telekanalında redaktor kimi fəaliyyət göstərmişdir. İnsan Resurslarının idarəedilməsi sahəsində karyerasına 2011-ci ildə “Azərsun Holding” MMC-də başlamışdır. Holdinqin müxtəlif müəssisələrində fərqli İRİE funksiyalarını yerinə yetirmişdir. 2018-ci ilin dekabrından etibarən “Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi” QSC-də İnsan resurslarının idarəedilməsi departamentinin aparıcı mütəxəssisidir, işəqəbul zamanı test proqramının yaradılmasında və idarə olunmasında bilavasitə iştirak edir, daxili təlimçi kimi fəaliyyət göstərir. 2019-cu ildə İR üzrə beynəlxalq platformalardan biri olan və 165 ölkədən 300.000-ə qədər nümayəndəni əhatə edən insan resursları üzvlərinin peşəkar assosiasiyası - İnsan Resurslarının İdarəedilməsi Cəmiyyətinin (SHRM) yüksək sertifikatlaşdırılmış mütəxəssis (SHRM-SCP) dərəcəsini almışdır. İştirak etdiyi təlimlər: - Azersun Akademiya / Əmək qanunvericiliyi və ştat-smeta intizamına riayət olunması - ASCO Təlim Mərkəzi / Dəyişikliklərin idarə olunması - “LEORON” Peşəkar inkişaf institutu & Gilan Holding / "Müştəriyə İstiqamətlənmiş İnsan Resursları" master klassı - Business Management School & Kaynağım insan / Performans değerlendirme sistemi ve Yetkinlik bazlı mulakat teknikleri - Business Management School / İnsan Resurslarının İdarəedilməsi - Business Management School / İstedadların idarə olunması - Business Management School / Əmək Məcəlləsi və Kadr Kargüzarlığı təlimi  Təlimçi: Şəhriyar Qurbanov Təhsili: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – Menecment (2008-2012) Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – MBA (İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə) (2015-2017)   İş təcrübəsi: Əmək fəaliyyətinə “Soliton LTD” MMC-nin satış və logistika şöbəsində məsləhətçi vəzifəsilə başlamışdır. Daha sonra isə öz əmək fəaliyyətini müxtəlif sektorlarda, Hərbi Dəniz Qüvvələrinin Hərbi Gəmi Təmiri Zavodunun kadrlar və kargüzarlıq bölməsinin kadrlar üzrə müfəttişi, Nurgün Holdingdə işə qəbul üzrə mütəxəssis, Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda İnsan resursları departamentində mütəxəssis olaraq davam etdirmişdir. Çalışdığı müddət ərzində kadr kargüzarlığı, işə qəbul və yerləşdirmə kimi funksiyaları həyata keçirmişdir. 2018-ci ildən etibarən Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi QSC-də insan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışır. Şirkətin həvəsləndirmə və mükafatlandırma sisteminin təkmilləşdirilməsi və tətbiqini təşkil edir.    Təlimçi: Şəhriyar Qurbanov Təhsili: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – Menecment (2008-2012) Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti – MBA (İnsan resurslarının idarə edilməsi üzrə) (2015-2017)   İş təcrübəsi: Əmək fəaliyyətinə “Soliton LTD” MMC-nin satış və logistika şöbəsində məsləhətçi vəzifəsilə başlamışdır. Daha sonra isə öz əmək fəaliyyətini müxtəlif sektorlarda, Hərbi Dəniz Qüvvələrinin Hərbi Gəmi Təmiri Zavodunun kadrlar və kargüzarlıq bölməsinin kadrlar üzrə müfəttişi, Nurgün Holdingdə işə qəbul üzrə mütəxəssis, Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda İnsan resursları departamentində mütəxəssis olaraq davam etdirmişdir. Çalışdığı müddət ərzində kadr kargüzarlığı, işə qəbul və yerləşdirmə kimi funksiyaları həyata keçirmişdir. 2018-ci ildən etibarən Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi QSC-də insan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsində çalışır. Şirkətin həvəsləndirmə və mükafatlandırma sisteminin təkmilləşdirilməsi və tətbiqini təşkil edir.    

Ətraflı →

Mühasibatlıq Təlimi

  • 25 sentyabr 2019 |

Təlimçi: Rəsul Əliyev  Təhsili: Bakı Dövlət Universiteti, Dünya İqtisadiyyatı (Bakalavr) Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Maliyyə (MBA) İş Təcrübəsi: - “Spark” MMC / 11.06.2015 - hal-hazıradək / Vəzifə - maliyə müdiri - “Spark” MMC / 13.05.2012-11.06.2015 / Vəzifə - maliyə mütəxəssisi - “Sərvan Təmir-Tikinti” MMC / 05.01.2010-13.05.2012 / Vəzifə - mühasib - “İnternational Consulting Group” MMC / 01.01.2015-hal-hazıradək / Vəzifə- Auditor   Təlimçi: Ramil Cəfərov Təhsili: Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Mühasibat uçotu və audit - Bakalavr dərəcəsi Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, Maliyyə Nəzarət və Audit - Magistr dərəcəsi İş təcrübəsi: - “Spark” MMC / 28.06.2018 - hal-hazıradək / Vəzifə - Maliyyə məmuru -  AFFA / 23.10.2017 - 27.06.2018 / Vəzifə - Mühasib - Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti / 20.11.2015 - 19.10.2017   Sertifikatlar: - ACCA F3 - Finanical Accounting - ACCA F1 - Accounting in Business - ACCA F4 - Corporate and Business Law  

Ətraflı →

İstehsalat Sistemlərində Planlama və Qrafikləndirmə Təlimi

  • 21 sentyabr 2019 |

✔ Təlimçi Seymur İlyasov! ✔ Ali təhsilini 2002-2007-ci illərdə Qafqaz Universitetinin Sənaye Mühəndisliyi ixtisası üzrə alan Seymur İlyasov 2008-2010-cu illərdə Qafqaz Universitetinin Sənaye Mühəndisliyi ixtisası üzrə magistratura təhsilini universitet birincisi olaraq tamamlamışdır. Professional iş həyatına 2008 ci ildə Qafqaz Universitetində Laborant (Research Assistant) vəzifəsi ilə başlamış və 2010-cu ilə qədər bu vəzifədə davam etmişdir. Davamlı olaraq yerli və beynəlxaq təlimlərdə iştirak edən planlama mühəndisi 2015-ci ildə Amerikanın (American Academy of Project Management) akademiyası tərəfindən Certified Planning Engineer dərəcəsinə layiq görülmüş və həmin akamediya tərəfindən akreditasiya edilən 13 mühəndisdən biri olaraq bildirilmişdir. Eyni zamanda Seymur İlyasov yenə “American Academy of Project Management” tərəfindən “Honorary Global Advisor”  tituluna da layiq görülmüşdür. ✔ Avropa və Asiyanın bir sıra ölkələrinin,  xüsusən də Yaponiyanın istehsalat və planlama metodlarına dərindən bələd olan beynəlxalq dərəcəli mühəndis, 2015 ci ildə aihitdata.com saytıının təqdim etdiyi məlumatda dünyada fəaliyyət göstərən 188 “Certified Ecommerce Consultant”dan biri olaraq göstərilmişdir. İŞ TƏCRÜBƏSİ ✔ İstehsalat və Xidmət sahələrinin Planlanması üzrə professionallaşan mühəndis iş həyatına 2013 cü ilin yanvar ayında  “Azertexnolayn” şirkətinin “Texniki Avadanlıqlar Zavodu”nda Planlama müdiri vəzifəsində işləməyə başlamış və 3 il  4 ay fəaliyyətini həmin müəssisədə davam etdirmişdir. ✔ Mado Azərbaycan -İstehsalat və xidmət planlama rəhbəri  - 3 ay, ✔ Delta Group Şirkətində  1 il Planlama Rəhbəri vəzifəsində çalışıb. ✔Hazırda  SOCAR - Azneft İstehsalat Birliyi  - Strateji inkişaf ve  korporativ idarəetmə şöbəsinin rəisi vəzifəsində işləyir ✔ Həmçinin hazırda Business Management School-da biznes konsultant və təlimçi kimi fəaliyyət göstərir Qafqaz Universitetinin Mühəndislik Fakultəsində magsitratura pilləsində 2 il müddətində  “İstehsalat və Xidmət Sahələrində Planlama və Qrafikləndirmə” dərsini tədris edib. ✔ "SƏNAYENİLƏNMƏ" kitabının müəllifidir. ✔ Seymur İlyasovun özü haqqında və peşəsi ilə yazdığı bir neçə blog postları ilə aşağıdakı keçiddən tanış ola bilərsiniz.    Özü haqqında:   https://www.linkedin.com/in/seymurilyasovcpe   Blogları haqqında:  https://www.linkedin.com/today/author/312100041?trk=prof-sm

Ətraflı →

Təchizat Zəncirinin İdarə Edilməsi Təlimi (full program)

  • 10 Sentyabr 2019 |

*Təlimçilər : ( Təlimçilər haqqında məlumatı,aşağıda qeyd olunan adlarının üzərinə sıxaraq növbəti açılan pəncərədə əldə edə bilərsiz.) * Fərid Qurbanov * Nicat Şabanlı * Bahaəddin Mirzə * Anar Adilzadə * Seymur İlyasov  

Ətraflı →

İnsan Resurslarının İdarə Edilməsi Təlimi

  • 15 Sentyabr 2019 |

Şölə Əkbərova Professional iş həyatına 2006-cı ildə “OSCE  office in Baku”da  hüquqşunas kimi başlayan Şölə Əkbərova  2007-ci ilin May ayında  Azərbaycan Respublikasının Qiymətli Kağızlar üzrə Dövlət Komitəsinə, İnsan Resursları Departamentinin  baş məsləhətçisi vəzifəsinə keçid edib. 2009-cu ilə kimi tutduğu bu vəzifəni uğurla icra edən Şölə xanım,  Azərbaycan Respublikasının Qiymətli Kağızlar üzrə Dövlət Komitəsi, İnsan Resurslarının idarə edilməsi şöbəsinin müdiri vəzifəsinə təyin olunmuşdur. Dövlət qulluğunda işlədiyi dövrdə fəaliyyət göstəricilərinə görə 2013-cü ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən “Dövlət qulluğunda fərqlənmə medalı” ilə təltif edilmişdir. Şölə Əkbərova  2014-cü ilin İyul ayından 2017-ci ilədək  “Modern Group” Holdinqin (Tərkibində 18 şirkət mövcuddur)   İnsan Resurslarının idarə edilməsi Departamentinin Direktoru vəzifəsində çalışmışdır. "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı" ASC-nin İnsan Resursları Departamentinin Direktoru vəzifəsində çalışmış, hazırda həmin bankın  Təşkilati İdarəetmə və Metodologiya departamentinin direktoru olaraq çalışmaqdadır. O, eyni zamanda 2014-cü ilin Fevral ayından Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasının, İnsan Resurslarının İdarə edilməsi üzrə magistratura proqramında mühazirəçidir. Almaniya İdarəçilik Akademiyası tərəfindən İSO standartlarına uyğun olaraq təlimçi olmaq üçün lisenziyası əldə etmişdir. Şölə Əkbərova həmçinin  bir çox beynəlxalq təlimlərdə iştirak etmişdir. Onlardan bəziləri: Training of trainers - Federal German Civil Service Academy Change Management - Bank Training Center - John Dorland (USA) Knowledge management – Capital Market Modernization  Project Civil Service Recruitment and Selection Seminar for Azerbaijani Officials - Estonian Center of Eastern Partnership (Tallinn) Public-Private Partnership module - Eastern Partnership Academy Poland - Warsaw Təhsili: 2000 – 2004: BakıDövlətUniversiteti – Hüquq 2004 – 2006: BakıDövlətUniversiteti – Hüquq (Magistratura) 2011 -  2014: PrezidentYanındaİdarəçilikAkademiyası – Dövlətvəbələdiyyəİdarəetməsi Pərviz Qasımov Təhsil: Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti Tədqiqat sahəsi mühəndislik / Sənaye menecmenti (2016 – 2020) - Bakalavr George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi Layihə İdarəetmə Sahəsi (2017 – 2018) Master Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti • UNEC Tədqiqat sahəsi Beynəlxalq İqtisadi Münasibətlər (2008 – 2010) - Mükəmməl Peşəkar İnkişaf Qafqaz Universiteti Biznes və İdarəetmə, Ümumi (2001 – 2003) Müasir İdarəetmə Magistri (MBA) Qafqaz Universiteti İctimai İdarəetmə - Bakalavr   İş təcrübəsi: SOCAR, Baş Ofis, İRD, Təlim və İnkişaf Şöbə Rəisi - 12.09.2019 - hal-hazıradək SOCAR "Azneft" İB, İdarəetmə Aparatı İR Departamenti, Departament Rəisi - 06.02.202018 - 11.09.2019 SOCAR "Azneft" İB, İdarəetmə Aparatının Kadrlar Şöbəsi, Şöbə Rəisi, - 01.05.2017 - 06.02.2018 "Azertexnolayn" MMC, İR Departamenti, Müdir - 01.08.2016 - 30.04.2017 "Azertexnolayn" MMC, Polad Boru İstehsal Sahəsı, Müdir -  02.06.2014 - 31.07.2016 "Az Texnika Ltd" MMC, İR Və İnzıbatı İşlər Departamenti, Departament Müdiri - 11.09.2012 - 11.09.2014 "Mətanət A" Şirkəti, İR Departamenti, Baş Menecer -  21.06.2012 - 10.09.2012 "Hidro Group" MMC, İR Və İİ Departamentı, İşə Qəbul və Kadr Planlama Şöbəsi, Şöbə Müdiri - 02.04.2012 - 20.06.2012 "Omicron" MMC, İR Departamenti İşə Qəbul Şöbəsı, Şöbə Müdiri - 12.12.2011 - 01.04.2012 "Azərsun Holdınq" MMC, İR Departamenti, Bölmə Rəisi - 01.12.2010 - 11.12.2011 "Qafqaz Ticarət" MMC, İR Şöbəsi, Şöbə Rəisi - 01.12.2008 - 30.11.2010 "Qafqaz Ticarət" MMC, Kadrlar Şöbəsi, Kadrlar üzrə Aparıcı Mütəxəssıs - 18.02.2008 - 30.11.2008 "Azərsun Holdınq" MMC, İR-nın İdarə Olunması Departamentı, Mütəxəssıs - 23.01.2007 - 17.02.2008 "Qafqaz Ticarət" MMC, Təchizat və Tədqiqat Şöbəsı, Planlama Üzrə Mütəxəssıs - 08.07.2006 - 22.01.2007 Nil  Kitab-Kırtasiye -Sarayı LTD Firması, Xəzinədar - 01.04.2004 - 15.11.2004 Şəkı Şəhərı, 2 Saylı Təmır Tikinti İdarəsı, İqtisadçı - 30.12.1997 - 31.03.2004   Təlim və Sertifikatlar: George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi PMP İmtahan Güc hazırlığı George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi Layihə İdarəetmə Tətbiqləri George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi Layihə menecerləri üçün keyfiyyət TwentyEighty Strategiyanın icrası {əvvəllər ESI International} Hindistan Layihə İdarəçiliyi üzrə Sertifikat George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi Layihə rəhbərliyi George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi Risklərin idarə edilməsi George Washington Universiteti - Biznes Məktəbi Planlaşdırma və xərclərə nəzarət RIG MARİNE Risklərin qiymətləndirilməsi, işə icazə, BOSS kartı və digər SƏTƏM təlimləri STIMUL Təhsil və Konsaltinq Layihənin idarə olunması PMA Layihənin idarə olunması SARAÇ mütəxəssis psixoloqu Biçerbay Gamze Səlahiyyətə əsaslanan müsahibə üsulları Psixotexnika yolu, Məsləhət Prof.Dr.Alovset Muslumov, Azərsun Holdinq Maliyyə təhlili və maliyyə planlaşdırması Psixoloq Hüseyn Xəlilov, Qafqaz Universiteti Liderlik-Liderlik Psixoloq Kaya Turhanoğlu "Davranış Elmləri İnstitutu" Yetkinliyə əsaslanan müsahibə üsulları (Məşğulluq) "BST Eğitim Danışmanlık" İnsan Resursları Sertifikatı (İnsan Resursları Sertifikatlaşdırma Proqramı) Cavad Əfəndi - Qlobal Təlim və Məsləhət Şirkəti İş vaxtının səmərəli idarə olunması Cevdet Meriç Fatih Universiteti Prof. Dr. baxımından strateji idarəetmə Intersun İdarəetmə Menecmentdə İcraçı İnkişaf Proqramı Nilhan Eser Rabitə və Empati Qafqaz Universiteti / Dr.Etibar Seyidov Excel Professional Trainig Şamo Mürşüdov Professional iş həyatına 2001-ci ildə "MainStaff" (Moskva) beynəlxalq kadr agentliyində başlayaraq, personalın işə qəbulu və planlaşdırılması üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsində çalışmışdır. Daha sonra "Development Services Group"-da personalın seçimi və inkişafı bölməsinin rəhbəri vəzifəsində çalışmışdır. Dəfələrlə ölkəmizdə fəaliyyət göstərən bir neçə şirkətlərin, insan resurslarının siyasətinin yenilənməsi və inkişafı üzrə prosedurların yenilənməsi və avtomatlaşdırılması üçün konsultant qismində iştirak etmişdir. Bir neçə universitetlərdə tələbələrə karyera planlaşdırılması, profoorentasiya və inkişafı mövzusunda mühazirəçi qismində çıxış etməkdədir.  Bir müddət ölkənin aparıcı sığorta şirkətlərindən olan "Atəşgah" SŞ-də HR koordinator olaraq çalışan Şamo Mürşüdov, hal-hazırda fəaliyyətini "Bank Respublika" ASC-də "İşə Qəbul" şöbəsinin rəhbəri olaraq davam etdirir. Eyni zamanda işə qəbul sisteminin qurulması, işçi məmnunluğu, stimulaşdırma, saxlanılması, motivasiya sistemlərinin yaradılması-tətbiqi, tədbirlərin (teambuilding) təşkilatçısı kimi, konsultant olaraq fəaliyyət göstərir.   2011-ci ildə Azərbaycanda ilk dəfə olaraq sığorta sahəsində kütləvi agent şəbəkəsinin yaradılıb idarə edilməsində iştirak edərək, voronka sisteminin tətbiqində HR koordinator olaraq fəaliyyət göstərmişdir.(1 il ərzində 16000 namizədlə müsahibə) Təhsili: · Kommersiya Menecment Universiteti (İngiltərə) – Biznes sektorunda insan resurslarının idarə edilməsi · Capella University (ABŞ) – HR menecment · American Society for Training and Development (USA) – (CPLP TM – Certified Professional in Learning and Performance) · İnsan resursları və onların inkişafı üzrə ixtisaslaşdırılmış institutun üzvü (CIPD-İngiltərə) · Rekrutinq mütəxəssislərinin akkreditasiyası üzrə ixtisaslaşdırılmış institutun üzvü (AIRP- İngiltərə) - Ericson Coaching International-ın üzvüdür,  ICF-International Coach Federation tərəfindən təsdiqlənən Erickson Coaching International-a məxsus Professioanl Coach ECC və ECPC dərəcəsini qazanmışdır. İlkin Zeynallı İlkin Zeynallı 2005-ci ildə iqtisadiyyat və idarəetmə sahəsi üzrə Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində bakalavr dərəcəsini (fərqlənmə diplomu ilə), 2007-ci ildə Georgia State University (USA, Atlanta) ilə həmin universitetin birgə layihəsi çərçivəsində biznesin təşkili və idarə edilməsi üzrə magistr dərəcəsini (MBA, fərqlənmə diplomu ilə), 2008-2010-cu illərdə Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyinin İqtisadi İslahatlar Elmi-Tədqiqat İnstitunda doktorantura təsilini, 2011-ci ildə isə idarəetmə uçotu üzrə beynəlxalq ixtisaslaşma dərəcəsini (CIMA Ad Dip MA, distinctive pass) almışdır. 2019-cu ildə dünyanın ən nüfuzlu universitetləri üzrə ilk üçlükdən biri olan Harvard Business School-un PLD / EMBA proqramını qazanmışdır. İlkin Zeynallının peşəkar karyerası təlim, inkişaf, təhsil, menecment, inzibati idarəetmə, insan resurslarının idarə edilməsi sahələrini əhatə edir. O, menecment, liderlik, insan resurslarının idarə edilməsi, əmək fəaliyyətinin idarə edilməsi, strateji planlaşdırma, layihələrin edarə edilməsi sahələri üzrə Azərbaycanda aparıcı təlim ekspertlərindən biridir. İlkin Zeynallı 4 ilə yaxın bir müddətdə neft-qaz sektorunda müxtəlif layihələrdə insan resurslarının idarə edilməsi sahəsində, 12 ilə yaxın bir müddətdə isə bank sektorunda inzibati idarəetmə və insan resurslarının idarə edilməsi sahəsində rəhbər vəzifələrdə çalışmışdır. 2013-cü ildən 2018-ci ilin yanvar ayına kimi “DəmirBank” ASC-də İnsan Resursları Departamentinin direktoru vəzifəsin tutan İlkin bəy 2018-ci ilin fevral ayından etibarən Bank Respublikanın İnsan Resursları Departamentinin direktoru vəzifəsində çalışmaqdadır. İlkin Zeynallı The Manager's Development Program (Leadership & Management Academy, UK), Introduction to Management Workshop (The Chartered Management Institute’s Short Course Program in association with ProSeminar, UK), Leadership and Communication (Meirc Training and Consulting Company, Dubai), Boulder Management Training Program – Financial Management Concentration (3-week full course, Turin – Italy), Environmental and Social Aspects of Business, European Bank for Reconstruction & Development (Baku – Azerbaijan), Security Risk Management Training (World Vision Corporate Security, Bad Kissingen, Germany), HAY Certification Training (HayGroup, Phuket, Thailand) peşəkar təlimlərini almışdır.

Ətraflı →

Əmək Məcəlləsi və Kadr Kargüzarlığı Təlimi

  • 13 Oktyabr 2019 |

Təlimçi: Müşfiq Əmircanov Müşfiq Əmircanov, İnsan Resurslarının idarə edilməsi sahəsində çoxşaxəli iş təcrübəsinə malikdir. O, uzun müddətdir ki,  İnsan Resursları üzrə müxtəlif funksiyaları icra edir. “DəmirBank” ASC-də  ardıcıl olaraq “Əmək Münasibətlərinin Tənzimlənməsi”  ,  “Kadrlar və Əmək haqqı” ,  “İşə qəbul və seçmə”  şöbələrinin rəhbəri vəzifələrində işləyərkən kadr inzibatçılığı  (personnel administration)  və əmək haqqı (payroll) istiqamətlərinə rəhbərlik etmiş, məşhur  SAP HRM proqram təminatının  tətbiq edilməsində  böyük  rolu  olmuşdur.  Bu zaman Azərbaycan əmək qanunverciliyini və ölkədəki təcrübəni incəliklərinə  qədər  araşdıraraq,   qanunvericilik  və biznes  tələblərinin  formalaşdırılması,  kadr və əmək haqqı  əməliyyatları üzrə biznes proseslərin hazırlanması və avtomatlaşdırılmasında iştirak etmişdir. Daha sonra  “AzerGold”  QSC-də  İşə qəbul  və Kadrlarla iş şöbəsinin rəhbəri,  İcbari Tibbi Sığorta  Agentliyində  İnsan  Resursları  üzrə  bölmə  rəhbəri  vəzifələrində işləmişdir. Bir müddət "Saffron Restaurant Group" şirkətinin  İnsan resurslarının  idarə  edilməsi üzrə meneceri vəzifəsində çalışan təlimçimiz hal-hazırda İcbari Tibbi Sığorta  Agentliyində Kadrlar şöbəsinin müdiri olaraq çalışmaqdadır.  O eyni zamanda İnsan resursları sahəsində ixtisaslaşmış beynəlxalq təşkilatlardan olan  CİPD-nin  Certificate  in  Human  Resources  Management  adlı uzunmüddətli  sertifikasiya proqramını uğurla bitirərək Associate CİPD səviyyəsinə  yiyələnmişdir.  Müşfiq Əmircanov 2008-ci ildə Milli Aviasiya Akademiyasında Beynəlxalq hüquq ixtisası üzrə tam ali təhsili bitirmişdir.

Ətraflı →

Təlimlərdən qeydiyyatdan keçin, zəngimizi gözləyin