Konfliktlərin İdarə Edilməsi

Konfliktlərin İdarə Edilməsi



"Business Management School" MMC olaraq "İdarə Etmə və Liderlik" sahəsində təşkil etdiyimiz təlimlərdən biri də "Konfliktlərin İdarə Edilməsi" təlimidir. Təlimin məqsədi iş mühitlərində yaranan konfliktlərin uğurla idarə edilməsini, mənfi halların müsbətə doğru çevrilməsini öyrətmək və bunun vərdiş halına çevrilməsini aşılamaqdır. 

 

1. Konflikt nədir?

2. Konfliktin strukturu: obyekt və subyekt.

3. Münaqişə necə yaranır

4. Konfliktin formulları.

5. Konfliktogenlər. Növləri.

6. TEST- Tomas

7. Konfliktlərin aradan qaldırılmasının strategiya və taktikaları.

8. Video rolik

9. 3 açar

10. Stress management təlimi

11. Stress barədə miflər

12. Stressi bir sözlə təsviri (BS) 

13. Stress nə deməkdir ( qətiyyət) 

14. Stress sözünün yaradılması 

15. Xroniki yuxu pozuntusu Sindromu

16. Biz stressi necə yaşayırıq

17. Hans Salye- Stress nəzəriyyənin banisi

18. Stress və onun təzahürləri 4 simptom qrupu

19. Stressin nəticələri

20.   test 

21. Psixolojı stress 

22. Professional stress 

23.   Stressin transformasiyası 

24.   Stressin kategoriyası 

25.   Düzgün müəyyən olmayan hədəflər 

26.   Prioritetlərin düzgün müəyyən olunmaması

27.   Hədəflərin müəyyən etmə qabilliyəti 

28.   Interpretasiya 

29. Bizə tabe olmayan stresslerin idarə etmə usulları

30. Reframing

31. Bizə tabe olunan stresslərin idarə etmə usulları

32. Şəxsiyyətin mətiqi inkişaf səviyyələri 

33. Bizə tabe olan stressorların təsirinin aradan götürülməsi

34. SMART

35. TOTE

36. Stressin idarə etmə ümümi strategiyası 

37. Yekun 

Təlimçi: Leyla Cəfərli

Peşəkar iş həyatına 2009-cu ildə "Azercell" MMC-də başlayan Leyla Cəfərova 2014-cü ilə kimi bu şirkətdə Strateji Planlama və Müştəri Kanalları -  Müştəri Xidmətləri nümayəndəsi, Heyət sorumlusu və Daxili tədrisçi vəzifələrini icra etmişdir. 2014 - 2016-cı ilərdə isə "Azercell" MMC-nin Tədris və Məlumat Bazasının İdarə Edilməsi Mərkəzində Təlim üzrə mütəxəssis kimi fəaliyyət göstərmişdir. 2016-cı ildən etibarən karyerasını "Paşa Sığorta" şirkətində davam etdirməkdə olan Leyla xanım burada Keyfiyyət və Müştəri Məmnuniyyətin İdarə Olunması / Keyfiyyət üzrə Menecer, Müştəri Məmnuniyyəti üzrə Baş Məsləhətçi vəzifələrində çalışmaqdadır.

Leyla Cəfərli Azərbaycan Dillər Universitetinin Beynəlxalq Münasibətlər fakultəsinin bakalavr pilləsini bitirmişdir. Daim özünü inkişaf etdirməkdə maraqlı olan Leyla xanım aşağıdakı təlimlərdə iştirak etmişdir:

 Critical Thinking in Global Challenges - The University of Edinburgh
 International Organizations Management - The University of Geneve
 Managing the Training Function - Management Centre Europe
 Feedback: Giving and receiving - Taysever&Ozken
 Training for Trainers - Ernst&Young
 Project Management - Ernst&Young
 QMS Lead Auditor İSO 9001:2015, - IRCA/Bureau Veritas

 

Bu təlim korporativ olaraq təşkil edilməkdədir. Təlim ödənişi sifarişçi şirkətin tələblərinə uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.

Bu təlim korporativ olaraq təşkil edilməkdədri. Təlim cədvəli sifarişçi şirkətin tələblərinə uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.

Siz bu təlimdə iştirak etməklə iş mühitində yaranan konfliktlərin öhdəsindən məharətlə gələcək, əleyhinizə olan vəziyyətləri şirkətiniz, komandanız və öz lehinizə çevirməyi bacaracaqsınız.