Effektiv Ünsiyyət bacarıqları

Effektiv Ünsiyyət bacarıqları



"Business Management School" MMC olaraq "İdarə Etmə və Liderlik" sahəsində təşkil etdiyimiz təlimlərdən biri də "Effektiv Ünsiyyət Bacarıqları" təlimidir. 

Effektiv ünsiyyət bacarıqları  uğur əldə etmək üçün vacib səriştələrdən biridir. Müsbət rabitə dairəsini yaratmaq əlbəttə karyerada inkişaf və iş tapmaqa imkanlarını artırır.

Təlim bir gün davam edir və iki hissədən ibarətdir:

1. Təlim: təlim materialları.

2. Praktika: testlər, tapşırıqlar.

- Giriş

- Ünsiyyət nədir

- Əsas amillər

- Dəqiq ünsiyyət hədəflərin təyini

- Ünsiyyət zamanı rolların dəqiqləşdirilməsi

- Gözləntirəlirin dəqiqliyi və ehtiyaclara çevrilməsi

- İkitərəfli uğurlu ünsiyyət yaradılmasında əsas meyarlar

- Qrup çalışması

- Kommunikasiyasın Prosessi

- Kommunikasiyaların strateqiyaları

- Messacın hazırlaması

- Messacın təhlili

- Messacın ötürülməsi

- Kommunikasiyada baryerlər

- Tapşırıq

- Ünsiyyət bacarıqları

- Kontrol and seçim

- Emosional Intellekt

- 4 əsas komponent

- Ehtibarın yaradılması

- Raport

- Pozitiv təfəkkür tərzi

- Anlama və dinləmə

- Provokasiyasız ifadələr

- Dəqiqləşdirən suallar

- Təsir etmə

- Bacarıqın artırılması

- Agressiv danışıq tərzi

- Susma

- Kritik amillər

- Uğurlu strategiyalar

Təlimçi: Leyla Cəfərli

Peşəkar iş həyatına 2009-cu ildə "Azercell" MMC-də başlayan Leyla Cəfərova 2014-cü ilə kimi bu şirkətdə Strateji Planlama və Müştəri Kanalları -  Müştəri Xidmətləri nümayəndəsi, Heyət sorumlusu və Daxili tədrisçi vəzifələrini icra etmişdir. 2014 - 2016-cı ilərdə isə "Azercell" MMC-nin Tədris və Məlumat Bazasının İdarə Edilməsi Mərkəzində Təlim üzrə mütəxəssis kimi fəaliyyət göstərmişdir. 2016-cı ildən etibarən karyerasını "Paşa Sığorta" şirkətində davam etdirməkdə olan Leyla xanım burada Keyfiyyət və Müştəri Məmnuniyyətin İdarə Olunması / Keyfiyyət üzrə Menecer, Müştəri Məmnuniyyəti üzrə Baş Məsləhətçi vəzifələrində çalışmaqdadır.

Leyla Cəfərli Azərbaycan Dillər Universitetinin Beynəlxalq Münasibətlər fakultəsinin bakalavr pilləsini bitirmişdir. Daim özünü inkişaf etdirməkdə maraqlı olan Leyla xanım aşağıdakı təlimlərdə iştirak etmişdir:

 Critical Thinking in Global Challenges - The University of Edinburgh
 International Organizations Management - The University of Geneve
 Managing the Training Function - Management Centre Europe
 Feedback: Giving and receiving - Taysever&Ozken
 Training for Trainers - Ernst&Young
 Project Management - Ernst&Young
 QMS Lead Auditor İSO 9001:2015, - IRCA/Bureau Veritas

 

Bu təlim korporativ olaraq təşkil edilməkdədir. Təlim ödənişi sifarişçi şirkətin tələblərinə uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.

Təlim həm online, həm offline həyata keçirilir.

Bu təlim korporativ olaraq təşkil edilməkdədri. Təlim cədvəli sifarişçi şirkətin tələblərinə uyğun olaraq təyin ediləcəkdir. (Təlimin müddəti 8 saatdır)

Kursun sonunda iştirakçılar əldə edəcəklər:

- daha səmərəli ünsiyyət yaratmaq üçün dəqiq hədəflər təyini

- rabitə yaratmaq üçün açıq mühit yaratmaq imkanlərı

- aydın ünsiyyət bacaraqı

- güclü rabitə qoşmaq üçün güclü əlaqələr

- digər insanlar ünsiyyət üslubları və ehtiyaclarını bir anlayış

- effektiv komanda və görüş zamanı ünsiyyəti asanlaşdırmaq üçün usullar