Müştəriyönümlü Satış Təlimi

Müştəriyönümlü Satış Təlimi



“Business Management School” MMC “Müştəriyönümlü Satış” təlimini elan edir. Təlim bu sahədə peşəkar təcrübəyə sahib olan  Aynurə İbrahimova tərəfindən tədris ediləcəkdir.

Müştərilərin aldıqları məhsul və xidmət üçün xərclədikləri məbləğin tam qarşılığını verə bilmək, müştəriləri müəssisənizə, markanıza bağlayan və sədaqətlərini qazandıran anlayışa sahib olmaq, beləliklə rəqabətdə üstünlük əldə etmək ancaq müştəriyönümlü bir yanaşma və fəaliyyət ilə mümkündür.

✠Təlimdə kimlər iştirak edə bilər?

- Telesatış və Əlaqə Mərkəzinin əmkdaşları və grup rəhbərləri
- Online və ya üz-üzə satışla məşqul olan şəxslər
- Şirkəti təmsil edən nümayyəndələr (ofismenecer, respşin və s.)
- Satış sahəsini yeni öyrənənmək arzusunda olanlar

✠Təlimin müddəti: 12 saat

§ Açılış

- Proqrama baxış, Xülasə
- Normalar və gözləntilər
- Təsir dairələri

Hədəf: Məqsədlərin təsviri, metod və qaydalar, Fərdi öhdəlik

§ Satışın şərtləri (Qrup çalışması, Fasilitasiya)

- Ənənəvi və konsultativ satış arasında olan fərq
- Müştəri tərəfindən satış şərtləri
Hədəf: Satıcıyönümlü və müştəriyönümlü satış prinsipləri arasında fərq, Müştəri etibarının vacibliliyi

§   Həqiqət anları (İnteraktiv təqdimat, Situativ çalışma, Fasilitasiya)

- Müştəri gözləntiləri və müştəri razılığı
- Gözləntilərin dəyişdirilməsi
- Gözləntilərin üstələnməsi
Hədəf: Müştəri məmnuniyyətinin inkişafına dair fərdi cəhdlərin göstərilməsi


§  Konsultativ satış prosesi (İnteraktiv təqdimat, Rol oyunu)

- Hazırlıq
- Açılış
- Ehtiyacların qiymətləndirilməsi
- Məhsulun təqdimatı
- Etirazları idarə olunması
- Tamamlama
- Təqib
Hədəf: Satış prosesinin addımlarının təqdimatı, Prosesin məqsədi


§   Hazırlıq (Interaktiv təqdimat)

- Əhəmiyyəti və məqsədi
- 8+1 hazırlıq modeli

Hədəf: Hazırlığın məqsədi və strukturu, Təqdimat prinsipləri

§   Ünsiyyət (İnteraktiv təqdimat, Situativ çalışma, Fasilitasiya)

- Ünsiyyət qaydaları
- Müştəri tipologiyası
- Müştəri davranışına uyğunlaşma
Hədəf: Açılış zamanında uyğun davranışın seçilməsi

§   Ehtiyacların qiymətləndirilməsi ( İnteraktiv təqdimat, Situativ məşq, Fasilitasiya )

- Qərar qəbulu prosesində rasional və emosional motivasiyaların əhəmiyəti
- Sualların strukturu
- Sualın düzgün quruluşu

Hədəf: Ehtiyacların qiymətləndirilməsi və sualların formalaşdırılması


§   Məhsulun təqdimatı (İnteraktiv təqdimat, Situativ məşq, Fasilitasiya)

- Qiymətləndirilmiş ehtiyaclar əsasında məhsulun üstünlüklərinin nümaiş olunması
- Təqdimat stilləri
- Müştəri davranışına uyğunlaşma
Hədəf: Qiymətləndirilmiş ehtiyacların əsasında məhsulun üstünlüklərinin üzə çıxarılmasının önəmli tərəfləri, Fərqli təqdimat texnikalarının öyrənilməsi


§   Etirazların idarə olunması (İnteraktiv təqdimat, Situativ çalışması, Fasilitasiya)

- Etirazlarla bəhanələrin arasında fərq
- Etirazların idarə olunması
Hədəf: Etirazların idarə olunması texnikalarının öyrənilməsi

§   Tamamlama ( İnteraktiv təqdimat, Fasilitasiya, Satış prosesi – situativ çalışma)

- Tamamlama qaydaları
- Tamamlanın rəsmiyyəti

Hədəf: Tamamlama ərzində davranışa diqqət

§   Təqib ( İnteraktiv təqdimat, Nümunələr )

- Təqibliyin əhəmiyyəti
- Qaydalar

Hədəf: Təqib üsulunun etibar qazanma aləti kimi istifadə olunması

§   Skriptlərin hazırlanması (Worksho Skript nümunələri)

- Məhsulun öyrənilməsi
- Məhsulun analizi
Hədəf: Satış ssenarisinin hazırlanması

§   Xülasə (Gözləntilərin qarşılaşdırılması)

- Təlimin tamamlanması, təkrarlanması və qiymətləndirilməsi
Hədəf: Proqramın tamamlanması və qiymətləndirilməsi

✠ Təlimçi : Aynurə İbrahimova

Ali təhsilini Rusiyanın “Cənubi Rusiya Universiteti”ndə alan Aynurə xanım peşəkar iş həyartına “Azərbaycan – Türkiyə İşadamları Birliyi”ndə PR mütəxəssis olaraq başlamışdır. 2008-ci ildən “Azərcell Telekom” MMC-də “Müştəri Xidmətləri”bölməsində çalışmağa başlamış, 2011-ci ildən etibarən isə “Telesatış” bölməsinin aparıcı nümayəndəsi kimi fəaliyyətini davam etdirmişdir. 2016-cı ilə kimi bu şirkətdə çalışan Aynurə xanım 2 dəfə “ilin işçisi və best seller” seçilmiş, şirkətdaxili təlimçi qismində əməkdaşlığa cəlb edilmişdir.

2016-cı ildən “Zeytun Pharmaceuticals” şirkətində Çağrı Mərkəzinin rəhbəri vəzifəsində çalışmaqla yanaşı, Çağrı mərkəzi sisteminin qurulması, telesatış, satış texnikaları, müştəri xidmətləri sahəsində konsultant kimi və təlimçi kimi fəaliyyət göstərir.

✠Təlimin ödənişi: 12 saatliq təlimin ödənişi 185 azn olaraq təyin edilmişdir.
- Korporativ Endirimlər: Eyni şirkətdən 2 iştirakçı - 5%, 3 ve daha artıq iştirakçı - 10%

Ödənişə daxildir:
- Təlim materialları
- Sertifikat
- Kofe-breyk

✠Sertifikat: Təlimin ümumi müddətinin 80 %-də iştirak edən hər kəs Sertifikat ilə təltif olunacaqdır. Təlim zamanı tərtib olunan praktiki çalışmalarda aktiv olanlar və yüksək nəticə göstərənlər isə müvəffəqiyyət sertifikatı ilə təltif olunacaqlar.

Bu təlimin məqsədi, müştəriyönümlü satış texnikalarının öyrənilməsini, bu texnikaları tətbiqlə bağlı bacarıqların inkişafını, müştəriyönümlü düşünmə bacarığının formalaşdırılmasını, müştəri ehtiyaclarını anlamağı, məhsul və xidmətin faydalarını düzgün təqdim etməyi və satışı uğurla reallaşdırmağı öyrətməyi təmin etməkdir.