Business Management School sil-silə olaraq Təchizat Zəncirinin İdarə Edilməsi Təlimləri təşkil edir. Təlimlərdə Təchizat Zəncirinin 4 əsas hissəsi,
1) Təchizat Sistemi- Satınalma modulu
2) Tender və Müqavilələr modulu
3) Logistika ( Gömrük ) modulu
4) Anbar Ehtiyyatlarının İdarə Edilməsi modulu
Hər bir modul ayrı ayrılıqda tək konsept olaraq tədris olunur. Lakin bu tək konsept təlimlər korporativ sifariş əsasında təşkil edilir.
Həmçinin Tender və müqavilələrin təşkili və idarə edilməsi ayrıca bir mövzu olaraq əhəmiyyət kəsb edir. Bir çox şirkətlərdə tenderlərin təşkil edilməsi, tender anlayışı, dövlət satınalma haqqında qanun və şirkət prosedurları haqqında biliklər çox azdır və bu sahədə kadr çatışmazlıqları var. Bu sahədə problemlərin optimallaşdırılması əsas mövzulardan biridir. Bu üzdən, biz həmin şirkətin problemlərini, problemlərin həlli istiqamətində tələbləri öyrənərək onlara bu yöndə təlim konsepti yaza bilərik. Yəni təlimin konsepti və müddəti hər şirkətə görə dəyişə bilər.
Tender və müqavilələrin təşkili və idarə edilməsi üzrə ümumi konseptimiz aşağıdakı kimidir.