Tədris proqramı:
- Tələbin planlamasında məqsəd və ehtiyac.
- Proqnozların hazırlanması şirkətlərə hansı faydaları verir?
- Tələbin planlamasında və proqnozların yaradılmasında əsas addımlar hansılardır?
- Tələb anlayışı və tələbin növləri.
- Proqnozların şirkətin strategiyasının yaradılmasında yeri və rolu.
- Proqnozları yaratmaq üçün lazım olan verilənlərin mənbəyi.
- Statistik proqnozun hazırlanması qaydalarında riyazi üsullar (additiv və multiplikativ metodlar)
- Proqnozlarda məhsulların həyat dövrünün nəzərə alınması, yeni və silinən çeşidlərin proqnozlaşdırılması
- Marketinq və digər aktivliklərin proqnozlarda nəzərə alınması qaydaları.
- S&OP - satış və əməliyyatların planının hədəf və məqsədləri.
- S&OP metodologiyası necə fəaliyyət göstərir?
- Qısa müddətli, uzun müddətli və sürüşən proqnozlar.
- Ehtiyyat (Bufer) stokunun saxlanılması niyə lazımdır. Məhsul və çeşidlərə görə ehtiyyat qalığı necə dəyişir?
- Stokun növləri və klasifikasiyası.
- Sifarişlərin formalaşması.
- Proqznozların və Tələbin planlamasında 10 ən yaxşı və pis təcrübə.
