Kateqoriyanın İdarə Edilməsi Təlimi

Kateqoriyanın İdarə Edilməsi Təlimi



"Business Management School" MMC Kateqoriya menecmenti sahəsində 10 il Türkiyənin ən qabaqcıl pərakəndə sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlərində, 5 il isə Azərbaycanda fəaliyyət göstərən ən böyük  supermarketlər şəbəkəsinin birində kateqoriya rəhbəri vəzifəsində çalışan Volkan Poyrazın təqdimatında "Kategori Yönetimi" təliminə start verir! 

 

 Təlim kimlər üçün nəzərdə tutulub:

 

- Pərakəndə sektorunda karyera qurmaq istəyən məzunlar, tələbələr
- Kateqoriya mütəxəssisləri, menecerləri və idarəçiləri
- Pərakəndə mağazalara məhsul veren təchizatçı şirkətlərin satış və marketing üzrə əməkdaşları
- Sektorda kateqoriya idarəetməsi ilə bağlı olan satış və marketinq şöbəsinin əməkdaşları
- Kateqoriya üzrə təchizat və ya alış mütəxəssisləri(Category buyer, retail buyer, fieldbuyer)
- Nümayəndəlik və ya distribyutor fəaliyyət göstərən şirkətlərin logistika və ya distribusiya departamentinin əməkdaşları( retail logistics specialist, retail specialist, distribution manager, retail manager)

Embawood, Next Accesorries, Ornabi, TP Azerbaijan,  Avrora şirkəti , pərakəndə sahəsində fəaliyyət göstərən dağıtım və satış şirkətlərinin əməkdaşları ilk təlimimizdə  iştirak etmişdir

✔ Təlimin dili: Türk dili



https://youtu.be/LkPxAwXdiyU

✔ Eğitim içeriği

 

1. Kategori nedir?
 

1.1.  Temel ihtiyaca yönelik tüketimde perakendeci stratejileri

1.2.  Demografik bazda müşteri davranışları
 

 

2. Kategori Yönetimi nedir?
 

2.1. Şirket içi birimlerle iletişim (mikro etkileşim)

2.2. Şirket dışı birimlerle iletişim (makro etkileşim)

2.3. Etkili kategori yönetiminin stratejik 5 adımı  – detaylı açıklama ve uygulamalı çalışma

2.3.1. Altyapıyı kur, öğret, liderlik et, uygula, sonucları sun

2.4. Şirketler kategori yönetimini nasıl kullanır? Kategori Yönetim Müdürlerinin organızasyonlardakı rolü

2.5. İyi bir Kategori Yöneticisinin yetkinlikleri

 

 

3. Kategorinin Stratejik Planlanma Süreci

 

3.1.  Kategori yönetim süreci

3.1.1.  Kategori rolleri

3.1.1.1.  Hedef, rutin, sezon, temel ihityac

3.1.2.  Kategori skor kartı

3.1.2.1.  Örnek müşteri, pazar, tedarikci, rakip SWOT analizleri

3.1.3.  Kategori taktikleri

3.1.3.1.  Ürün yönetimi

3.1.3.1.1.  Perakende yönetiminde ürün hayat seyri

3.1.3.1.2.  Ürün portfoy tipleri

3.1.3.2.  Fiyatlama yönetimi

3.1.3.2.1.  Kategori büyümesinde fiyatlamanın önemi

3.1.3.2.2.  Kategori, ürün ve bundle fiyat değişkenliği

3.1.3.2.3.  Belirlenen formata göre fiyatlama stratejileri

3.1.3.3.  Promosyon yönetimi

3.1.3.3.1.  Promosyon aktivitesini belirlerken dikkat edilmesi gereken kritik hususlar

3.1.3.3.2.  Verimli promosyon planlaması – öngörülen stratejileri hayata geçirme

3.1.3.3.3.  Promosyon değerlemesi-  Neden bu kadar önemli? Verimlilik ve her bir promosyonun bütünde yarattığı etki nasıl ölçülür?

3.1.3.4.  Alan yönetimi ve görsel düzen

3.1.3.4.1.  Makro ve mikro alan yönetimi

3.1.3.4.2.  Mağaza yerleşim prensipleri ve operasyonel kurallar

3.1.3.4.3.  Etkili mağaza yerleşimi içn örnek uygulamalar

3.1.3.4.4.  Alan yönetimi yazılımları

3.2.  Tedarikci – Perakendeci ilişkilerinde stratejiler

3.2.1.  Sözleşme yönetimi (insert, yıllık anlaşma, özel marka sözleşmeleri vs...)

3.3.  Yurtdışı tedarikçi ve ürün araştırma

3.4.  Resmi  mağaza ziyaretleri

3.5.  Yeni mağaza açılış süreci

3.6.  Kategori performansının değerlendirilmesi (KPI)

 

4. Kategori Yönetiminde doğru veriye ulaşma ve veri analizi

 

4.1.  Plan ve Tahminlerin Hazırlanmasında Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar  (Mevsimsellik, Piyasa Şartları, Rekabet, Geçen Yıllar vb)

4.2.  Tahminlerin Gerçekleşenle Karşılaştırılması (Raporlama Örneklerinin Yorumlanması)

4.3.  Stok kontrolu         

4.3.1.  Stok Dönüş Hızı (Fazla veya Eksik Stoğun Belirlenmesi)

4.3.2.  Sipariş (Fazla veya Eksik Stok Olmaması İçin Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar)

4.3.3.  Sipariş Edilebilir Stok – Open to Buy

4.3.4.  Fazla Stoğun Firmaya Getirdiği Maddi Zarar

4.3.5.  Fazla Stok Nasıl Eritilir?

4.3.6.  Stok Yatırım Getirisi

4.4.  Karlılık

4.4.1.  Perakende Marjı Nasıl Hesaplanır, Nelere Dikkat Edilmelidir?

4.4.2.  İndirimlerin Karlılığa Etkisi

4.4.3.  Ürün Bazında Karlılık Nasıl Hesaplanır?

4.4.4.  Ürün Miksinin Toplam Kara Etkisi Nedir? Nasıl Hesaplanır?

4.4.5.  Tedarikçi Karlılığı

4.4.6.  Tedarikçi Satış Dağılımı – 80/20 Kuralı

4.4.7.  Tedarikçi Analizi - Temel Oranlar

4.4.8.  Tedarikçi Bazında Karlılık Hesaplanması (Satışlar, Kar Marjı, Tedarikçiden Alınan İndirimler vb Göz Önüne Alınarak Tedarikçi Analizi Yapılması )

4.5.  Müşteri analizi

4.5.1.  Yuvarlak masa toplantıları

4.5.2.  Müşteri segmentasyonu

4.5.3.  Müşteri karar ağacı

4.6.  Rakip analizi

4.6.1.  Fiziki rakip analizi

4.6.2.  SWOT

4.7.  Pazar analizi

4.7.1.  Alışverişçi tredleri

4.7.2.  Perakende gezegeni
 
 

5. Perakende Yönetiminde Marka Yaratma ve Konumlandırma
 

5.1.  Perakende Yönetiminde Marka Yaratma Süreci

5.2.  Perakende Markası (Private Label) nedir? Neden Önemlidir?

5.3.  Perakende Yönetiminde Marka Konumlandırma Süreci

5.4.  Perakende Markası (Private Label) Yaratma ve Konumlandırma Süreci

5.5.  Perakende Yönetiminde Markalama Stratejileri

Volkan Poyraz

 

 

Təhsili:

 

  1. Izmir Bornova Anatolian High School(1993-1996)
  2. Istanbul Technical University- Qida mühəndisliyi(1996-2000)
  3. Marmara University- M.A Business Management and Organization(2001-2004)
  4. Metro Management Academy/Bogazici University(2006-2008)

 

İş təcrübəsi:

 

  1. Metro Cash&Carry Türkiye Ltd. Şti. - Ərzaq və konservləşdirilmiş mallar şöbəsində menecer asistenti 2001-2002 Fevral
  2. Metro Cash&Carry Türkiye Ltd. Şti.- Ərzaq və konservləşdirilmiş mallar şöbəsində menecer- İyun 2002-Fevral 2004.
  3. Metro Cash&Carry Türkiye Ltd. Şti.- Ərzaq məhsulları şöbəsi- Alışlar üzrə mütəxəssis- Fevral 2004-Aprel 2005.
  4. Metro Group Buying TR- Qida və qeyri-qida malları üzrə brend qrupu rəhbəri- Sentyabr 2005-İyun 2009.
  5. Real Hypermarkets(Metro Group)- Brend departamentinin direktoru- İyun 2009-Noyabr 2011.
  6. Bazarstore MMC- Kateqoriya rəhbəri- Oktyabr 2011-Hal-hazırda.

 

16 ilə yaxın Pərakəndə sektorunun müxtəlif aparıcı qolları üzrə həm mütəxəssis, həm də rəhbər vəzifələrdə çalışmışdır. Bir sıra xarici brendlərlə partnyorluq etmiş və müxtəlif brendlər üzrə kateqoriya sisteminin qurulması və idarə edilməsində iştirak etmişdir. Məhsul idarəetməsi (Product management) və məhsulun təkmilləşdirilməsi(Product development), brending, alışların idarə edilməsi, danışıqlar və müqavilələrin idarə edilməsi, məhsul çeşidlərinin yaradılması, kateqoriyanın idarə edilməsi və beynəlxalq ticarət sahələri üzrə ixtisaslaşmışdır.

✔ Təlimin ödənişi: 265 manat.

 

 

Təlim iştirakçıları üçün üç kateqoriyalı endirim nəzərdə tutulmuşdur:

  1. “Business Management School” təlimlərindən məzun olanlar üçün 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
  2. Korporativ müştərilər üçün; Eyni şirkətdən 2 əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 5 %,  3 və daha artıq əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
  3. Tələbələr üçün endirim 5 % nəzərdə tutulub!
     
  4. Diqqət! Endirim yalnız bir endirim kateqoriyasını seçmək olar.!

 

- Təlim ödənişini nağd və şirkətimizin bank hesabına köçürmə yolu ilə həyata keçirə bilərsiniz

 

 

✔ Təlimin ödənişi: 290 manat.

 

Təlim iştirakçıları üçün üç kateqoriyalı endirim nəzərdə tutulmuşdur:

  1. “Business Management School” təlimlərindən məzun olanlar üçün 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
  2. Korporativ müştərilər üçün; Eyni şirkətdən 2 əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 5 %,  3 və daha artıq əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
  3. Tələbələr üçün endirim 5 % nəzərdə tutulub!


    ✔ Sertifikat: Təlimin ümumi müddətinin 80 %-də iştirak edən hər kəs “iştirakçı” sertifikatı ilə, təlimin sonunda keçiriləcək imtahanda yüksək nəticə göstərənlər isə "müvəffəqiyyət" sertifikatı ilə təltif olunacaqdır.

 

Təlim ödənişini nağd və şirkətimizin bank hesabına köçürmə yolu ilə həyata keçirə bilərsiniz

✔ Təlimin müddəti: 20 saat


Növbəti Təlim vaxtları yaxında elan ediləcəkdir.

 

✔ Təlimdən əldə ediləcək nəticələr:

 

- Kateqoriyanın idarə edilməsi anlayışının izahı

- Pərakəndə sektoru üzrə fəaliyyət göstərən şirkətlər üçün kateqoriya idarəetməsinin önəmi

- Kateqoriya idarəetməsi şirkətlərdə necə tətbiq olunur

- Pərakəndə şirkətlərin kateqoriya idarəetməsi üzrə vizyonu necə olmalıdır

- Kateqoriya idarəetməsinin şirkətdə yeri və digər bölümlərlə əlaqəsi

- Peşəkar kateqoriya mütəxəssisi necə olmalıdır

- Kateqoriya üzrə məhsul çeşidləri necə idarə edilməlidir

- Kateqoriya üzrə qiymətqoyma məsələləri və düzgün qiymətin təyin olunması

- Promotion fəaliyyətinin təşkili və effektiv idarə edilməsi

- Tədarükçü və pərakəndəçi əlaqələri və onların səmərəli təşkili

- Kateqoriya üzrə planlama və proqnozlaşdırmada önəm verilməli əsas məqamlar

- Stok kontrolu və kateqoriya stokunun səmərəli idarə edilməsi

- Pərakəndə sektorunda marka yaratma, onun müddəti, önəmi və marka yaratma strategiyaları