Peşəkar Marketinq
online offline

Təlim kimlər üçün nəzərdə tutulmuşdur:

Təlimdə iştirakla hansı bilik və məlumatları əldə edəcəksiniz?
1. Şirkət hədəflərinə uyğun marketinq təşkilatlanma formaları, digər strukturlarla effektiv əməkdaşlıq mexanizmləri
2. Marketinq departamentininin və marketoloqların vəzifə səlahiyyətləri və öhdəlikləri
3. Marketinq planı hazırlanması və şirkətin ümumi strategiyası ilə inteqrasiyası
4. Marketinq qərarları üçün düzgün hesabatlılığın təyin olunması
5. Marketinq büdcəsinin hazırlanması və icrasına nəzarət üsulları
6. Marketinq kommunikasiyalarının düzgün planlaşdırılması, effektiv reklam layihələrin hazırlanması
7. Kampaniyaların növləri və effektiv kampaniyanın tərtibi
8. Məhsul və xidmət qərarlarının verilməsi yolları
9. Düzgün qiymət təyini methodları
10.Marketinq strukturunun performans dəyərləndirmə meyarları

Mövzu 1. Müasir Marketinq Anlayışı

  • Marketinq konsepsiyaları və müasir marketinq
  • Marketinqin şirkətlərdə yeri və rolu
  • Marketinq departamentinin lokal təşkilati modelləri
  • Səlahiyyət və məsuliyyətin bölüşdürülməsi

 

Mövzu 2. Effektiv Marketinq Konseptlərinin İşlənməsi

  • Seqmentləşdirmə meyarları və hədəf qrup seçimi
  • Müştəri tipləri və davranışları
  • Uğurlu məhsulun həyat dövrü
  • Qiymətləndirmə metodları
  • Satış kanallları və tanıtım prosesləri

 

Mövzu 3. Makretinq araşdırmaları

  • Fokus Qruplar
  • Sorğu və anketlər
  • Müasir araşdırma metodları və tətbiqi
  • Araşdırmaların effektivliyə təsiri və ölçülməsi

 

Mövzu 4. Brendinq anlayışı və prosesləri

  • Brendinq qərarları
  • Brend dəyərinin yaradılması prosesi
  • Mövqeləndirmə və fərqləndirmə
  • Uğurlu mövqeləndirmə strategiyaları

 

Mövzu 5. Marketinq planının hazırlanması və tətbiqi

  • Ehtiyacların və məqsədlərin müəyyən edilməsi
  • Planlama prosesinin mərhələləri
  • Uzun müddətli və cari planlama

 

Mövzu 6. Rəqəmsal Marketinq Anlayışı

  • Marketinqdə rəqəmsal platformaların funksiyası
  • Rəqəmsal marketinqdə vacib alətlər
  • Minimal rəqəmsal bacarıqlara yiyələnmək

 

Praktiki çalışma. TƏLİMİN TƏTBİQİ

  1. Mövzular üzrə qrup halında işlər
  2. Qiymətləndirmə
  3. Mükafat

 

Təlimin  oflayn ödənişi: 350 AZN

Təlim iştirakçıları üçün üç kateqoriyalı endirim nəzərdə tutulmuşdur:

  1. “Business Management School” təlimlərindən məzun olanlar üçün 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.
  2. Korporativ müştərilər üçün; Eyni şirkətdən 2 əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 5 %, 3 və daha artıq əməkdaşın iştirakı nəzərdə tutularsa hər birinə 10 % endirim tətbiq ediləcəkdir.

Qeyd: İştirakçıya endirim kateqoriyalarından yalnız biri tətbiq edilə bilər!
 

 Ödənişə daxildir:

- Elektron təlim matrialları
- Nəticə imtahanı
- Sertifikat
- Kofe-breyk
 

Sertifikat
Təlim müddətinin 80%-də iştirak edən və keçiriləcək imtahanlarda 70%-dən çox nəticə göstərən hər kəs "Müvəffəqiyyət sertifikatı" ilə, digərləri isə "İşitrakçı sertifikatı" əldə edirlər. 

Təlim həm də korporativ sifariş əsasında da təşkil edilməkdədir. Bu zaman ödəniş sifarişçi şirkətin tələbləri əsasında hesablanılır.

Təlim 24 saatlıq bir proqramla 1 ay yarım müddətində, 1 və 3-cü günlər 19:00-21:00 aralığında keçrilir.

Müraciət et

Популярные курсы